Kapcsolódó cikkek
<p>A néhány évvel ezelőtt önkormányzati tulajdon jellegét teljesen elvesztett Hídlapon jelent meg egy interjú Völner Pállal, aki reagált egy korábbi írásomra. Ebben - a felsőbíróság létrejöttét és idetelepülésének jelentőségét nem vitatva - azt kértem számon a döntéshozókon, hogy miért ingyen játsszák át az önkormányzati vagyont az államnak.</p>
<p>A mélygarázs problémakörét felölelő interjúsorozatunk legújabb részében Tétényi Éva polgármester válaszol a szeretgom.hu kérdéseire. A válaszait teljes terjedelmében, változtatás nélkül közöljük. Néhány kérdést azóta az élet is megválaszolt, ezért itt jeleznénk, hogy azokat május 20-án küldtük meg a polgármester számára. </p>
<p>A mélygarázs témája újból előkerült, amikor az építő Giegler Kft. adósságrendezést indított a város ellen. Ezzel kapcsolatban a városházi propagandán túl nem sokat hallottunk. Amiről tudunk jelenleg az annyi csak: a testület arról döntött, hogy a város a fennálló adósságának egy részét kifizeti és mintegy 350 millió forint kifizetését pedig a folyamatban lévő szavatossági per kimenetelétől teszi függővé. </p>
<p>Völner Pál, a Nemzeti Fejlesztési Minisztérium (NFM) infrastruktúráért felelős államtitkára szerint a közösségi közlekedésben 2013 a bővülés éve volt. Évértékelőjében az MTI-nek kiemelte: a szolgáltatások fejlesztését és a hatékonyabb működést az alapozta meg, hogy folytatódott a közösségi közlekedési cégek szervezeti átalakulása.</p>