<p>Németországból bérelt ágyazatfelszedő gép dolgozik Leányvár és Dorog között a Budapest-Esztergom vasútvonal felújításán. Az egyvágányú vasúti pályát 32,7 kilométeren építik át. Az új keresztezési lehetőségnek köszönhetően a vonatok menetideje akár tizenöt perccel is csökkenhet majd.</p>
MTI Fotó: Máthé Zoltán
A pálya mellett több helyen új alul- és felüljárókat létesítenek, a meglévőket, ahol szükséges, felújítják. Az állomások sínkoronától mért 55 centiméter magas peronokat kapnak, és kerékpártárolók is létesülnek. Az ágyazatától megszabadított vasúti pálya Pilisjászfalu és Piliscsév között, rajta közlekedik 5 km/h-val az M44,209-es mozdonnyal továbbított anyagvonat, mely a már elbontott sínmezőket szállítja Leányvár állomásra a Budapest-Esztergom vasútvonal felújításán.
MTI Fotó: Máthé Zoltán
Az egyvágányú vasúti pályát 32,7 kilométeren építik át. Az új keresztezési lehetőségnek köszönhetően a vonatok menetideje akár tizenöt perccel is csökkenhet majd. A pálya mellett több helyen új alul- és felüljárókat létesítenek, a meglévőket, ahol szükséges, felújítják. Az állomások sínkoronától mért 55 centiméter magas peronokat kapnak, és kerékpártárolók is létesülnek.