Zuhanykabin-saga ,azaz a Hopa-rémségek kicsiny boltja
2009. máj. 27.

<p>A közelmúltban a pár éve vásárolt és használt Sano-izé márkájú zuhanykabinom akryl tálcája a mintegy 150 kilóm  napi  többszöri nyomásának engedve, lelkét kínai teremtőjének ajánlva elrepedt.</p>
<p> </p>

Gondoltam, hogy -lokálpatrióta lévén- a helyi vállalkozásokat erősítendő, az új zuhanykabint Esztergomban vásárolom meg. Egy fél napos üzletbejárás után a Táti úti uszodatechnika szaküzletben találtam meg a nekem  megfelelő kabint,  a Hopa nevű cseh gyártó Granada fantázianevű termékét . Meg is rendeltem az üzletben , a neten is ajánlott (többek között pl. a furdoszoba.info-oldalon ) tálca nélküli verziót,  okulva az előző kabin akryl tálcájának sorsából. A kedves hölgy felvette a rendelést és csütörtök du.-ra ígérte a kiszállítást. Mivel a tálcát a tervek szerint falaztatni , ill. mozaikoztatni  szándékoztam ezért feltétlenül szükségem volt az alkatrészekre a munka megkezdéséhez. Csütörtökön estig vártam, a kabin persze nem lett kiszállítva, csak egy telefont kaptam az uszodatechnikás hölgytől, hogy a kabin pénteken reggel elhozható... Azt is mondta a hölgy , hogy a Hopa magyarországi, ürömi importőre nem szívesen adja el a kabint tálca nélkül, mert így nem tud garanciát vállalni a szivárgásra.

A kőműveseket péntek reggelre már odarendeltük, így elhoztam magam a kabint és mint aki jól végezte dolgát az ügyeim  után néztem . Ekkor szólnak a kőművesek, hogy a kabinnak csak a fele érkezett meg, ui. az ívek, melyek a tálca méretét adják kimaradtak a csomagolásból, a görgőkkel egyetemben.

Uszodatechnikás hölgy felhív, dühös ügyfél halkan reklamál . A hölgy felhívta az ürömi vállalkozót aki közölte, hogy legkorábban hétfőn tudja kiszállítnai a hiányzó alkatrészeket, vagy személyesen elhozhatom Ürömről. Akkor már nem voltam nyugodt, mivel a kőműves nem olcsó, márpedig nálam  kettő is várakozott , bepattantam a kocsimba és elbumliztam Ürömre.

Ott a kiadóhelyen lévő ember elvitt autóval egy irodába, ahol közölték, hogy csak abban az esetben adják át a hiányzó alkatrészeket, ha aláírok egy papírt, melyben lemondok az esetleges  garanciális igényeimről . -persze, mondtam- semmi gond  aláírom , abban az esetben, ha a garanciavesztés csak a tálca "nem megfelelősége" miatt keletkezett problémákat érinti. Erre azt mondta az ügyintéző, hogy vagy lemondok a teljes körű garanciáról, vagy nincs alkatrész.

Ekkor már kezdtem kapisgálni, hogy ez egy maffia módszerekkel operáló gagyi amerikai filmben is megállná a helyét, ugyanis itt egyszerűen megzsaroltak. Bár mondta a tulaj, hogy ha nem tetszik visszaadja a pénzemet és mehetek a rákba, de mit kezdek akkor a kőművesekkel ? Ki fizeti ki nekem az eddig keletekezett költségeket ? Így kénytelen-kelletlen aláírtam a papírt. A kiadós ember visszafuvarozott a raktárhoz és átadta a hiányzó alkatrészeket.

Ekkor azért megkérdeztem tőle: hogy ugye az alkatrészek nem véletlen maradtak  ki a csomagból...? Azt válaszolta, hogy sok volt a garnciális probléma a kabinokkal, így a főnöknek tennie kellett valamit...

Minden esetre a főnök úr érdekes utat választott...

 

Mindenkinek ajánlom figyelmébe ezt a céget ! Én elkondolkodnék, hogy veszek-e náluk valaha valamit....