<p>Jó ütemben halad az új budapesti Duna-híd építése. </p><p>A 62 milliárd forintos beruházással készülő Megyeri-hidat a tervek szerint augusztusban adják át a forgalomnak.</p>
Ezzel az M0-ás körgyűrű újabb szakasza nyílik meg, s ha az M3-as autópálya és a 4-es út közötti sztrádarész is elkészül, az elkerülő út Budakalásztól egészen Törökbálintig fut majd.
Az enyhe napok kedveznek a kivitelezőknek, noha a fűthető gyártópadokon még nagy hidegben is kiönthetők azok a 24 méteres betonelemek, amelyeket hidraulikus emelőrendszerrel, teflonpadokon csúsztatnak a helyükre. Gondot csak a vasból készült elemek illesztése jelenthet, mert nagy hidegben lehetetlen a hegesztés.
Jóllehet az M0-ás még így sem lesz teljes – a Budakalásztól induló szakasz kivitelezésének időpontja kérdéses –, a korábban átadott kétszer két sávos rész bővítése elérhető közelségbe került. Az M5-ös pályától a bécsi sztrádáig a következő években kétszer három sávosra bővítik az utat, megnyitják az M6-os csomópontot, illetve elkészül a leállósáv a teljes szakaszon.
A hídépítés iránt érdeklődők hétköznaponként 9–15 óra között (márciustól szombat délelőttönként is) járhatják be a munkaterületet a régi 2-es út felől megközelíthető látogatóparkból.