Én is szavaztam egyet a Csodára, ami a mostani állás szerint 98 szavazattal messze vezeti a tabellát. Az elmúlt hónapokban felújítottam egy 1973-as Csepel Túra bringát, és 5 nap alatt körbetekertem vele a Balatont. A felső kép Zánka után készült a vasútállomáson.
Amúgy kétlem, hogy magánerőből, meg közmunkából meg lehetne építeni, első akadály a területek tulajdonjoga.
Ha esetleg a jövőben megépül, akkor javasolnám, hogy Tát és Egom-kertváros egy "Y" jellegű úton egyszerre legyen elérhető kerékpárral. Azaz Egomból a repülőtértől nyugatra menne az útvonal, ami grante piros-fehér tornya körül szétágazna Tát és Egom-Ktv felé.
WM Csoda Móringer Lajos 187 szavazat, első hely eddig.
Az utána következőnek 48 szavazata van.
http://veterankerekpar.gportal.hu/gindex.php?pg=34930983&gid=2843379
Én is szavaztam egyet a Csodára, ami a mostani állás szerint 98 szavazattal messze vezeti a tabellát. Az elmúlt hónapokban felújítottam egy 1973-as Csepel Túra bringát, és 5 nap alatt körbetekertem vele a Balatont. A felső kép Zánka után készült a vasútállomáson.
Én már akkor is bebringáznék Esztergomba, ha murvás ösvény lenne a szántóföld szélén. Régebben volt szó bringás útról, de állítólag a város lemaradt a pályázatról. Államilag meg itt tart az álmodozás-igérgetés: http://kerekagy.blog.hu/2011/09/05/gigaszi_biciklis_beruhazast_tervez_a_miniszterelnoki_megbizott
Amúgy kétlem, hogy magánerőből, meg közmunkából meg lehetne építeni, első akadály a területek tulajdonjoga.
Ha esetleg a jövőben megépül, akkor javasolnám, hogy Tát és Egom-kertváros egy "Y" jellegű úton egyszerre legyen elérhető kerékpárral. Azaz Egomból a repülőtértől nyugatra menne az útvonal, ami grante piros-fehér tornya körül szétágazna Tát és Egom-Ktv felé.
Én is járnék, ha lenne végre kerékpáros út Tát és Esztergom közt.
Valamilyen minimális bringautat építhetnének rá.