Örülni akart a NIF, ezért úgy gondolták, szép fotókkal írnak egy rövid posztot a Facebookra. Azzal nem számoltak, hogy jön az olvasó, és reagál...
A Nemzeti Infrastruktúra Fejlesztő Zrt. Facebook-oldala viszonylag „aktív hely” a Facebookon. Rendszeresen posztolnak, hirdetnek játékokat, de ezekhez rendszeresen hozzászólnak az olvasók. Tették ezt alábbi esetben is:
„Növekedett az utasszám az esztergomi vasútvonalon
A Budapest–Esztergom vasútvonal utasforgalma mintegy 30 százalékkal emelkedett a felújítás előtti adatokhoz viszonyítva, amely annak is köszönhető, hogy közel 1900 P+R és 580 B+R parkolót létesítettünk a megállók mellett.”
És látható három kép, ezek, amelyeket átvettünk írásunkhoz.
(fotók: NIF Zrt. Facebook-oldala)
Majd jöttek a kommentek, amelyek közül néhányat szerkesztett változatban közlünk:
„Érdekes, nekem egy kalauz pont az ellenkezőjét mondta. Az átadás után volt egy hirtelen emelkedés, azóta viszont az állandó problémák miatt folyamatos a visszaesés.”
* * *
„Pedig a MÁV (vezetősége) mindent megtett az elmúlt közel egy évben, hogy ne akarjunk vonattal utazni. Késések, járatkimaradások rendszeresek, kiszámíthatatlan közlekedés, néha megfagyasztják az utasokat, néha megfőzik, rosszul vagy sehogy sem karbantartott vonatok, éjszakai egy órás fagyoskodások a »mentesítő« járatra várva, semmitmondó „röhögünk mi az arcotokba” válaszok az utaspanaszokra az ügyfélszolgálattól, megállóban maradó utasok helyhiány miatt, brutális tömegek a lerobbant vonatok miatt, és így tovább.”
* * *
„A Budapest–Esztergom vasútvonal utasforgalma mintegy harminc százalékkal emelkedett a felújítás előtti adatokhoz viszonyítva, viszont mintegy harminc százalékkal csökkent a használható vonatok száma. A képen látható Desiro is csak nyomokban található a vonalon, rendszeresek a késések, járatkimaradások, váltóhibák... A harminc százalékkal emelkedett utasforgalmat nem bírja a vonal, mivel nincs megfelelő számú és működőképes vonat, rendszeresek a tömegek és az utazáshoz nem méltó körülmények. A villamosítás helyett érdemesebb lett volna szerelvényekre pályázni és nem »összekukázott«, »múlt századi« vonatokkal megpróbálni megoldani az ésszerű vasúti közlekedést a vonalon. És betartani, betartatni egy olyan menetrendet, ami nem igazodik a megváltozott feltételekhez. Olyan érzése van az utasnak, hogy a NIF a szerelvények vonatkozásában sem kommunikál a MÁV-val. A fenti helyzethez viszonyítva érdekes a NIF marketingje úgy, hogy a villamosítás még csak gyerekcipőben jár!”
* * *
„A Solymár-oldali parkoló hétköznap tele van (100–120 autó). Még jobb lenne, ha nem késnének a vonatok »műszaki okokból«.”
A Volánbuszt egyszerűen utasították a járatcsökkentésre és kész. - a bamba paraszt meg benyalja ..... a terelést ...
A vasút pedig "hasít"? No azért ott kicsit bonyolultabb a helyzet,
1. a szerelvények összeállítására jobban kellene figyelni.
2. Ha többen is utaznak ne egy kocsiba kelljen felszállni két szerelvényt (is) megtöltő utasmennyiségnek - akkor talán nem lenne olyan feltünő .... Vörösváron!
3. És egy nem kevésbé fontos tényező : nézzük meg a megállóhelyek elhelyezkedését egy-egy településen ...
... ps.: ha összevetjük Vörösvár ill. Esztergom számait akár meg is lepődhetönk.
Most csak Esztergom. Nézzük meg a leszálló utasok számát a busz ill a vonat esetében.
Nos ha megnézzük akkor kiderül, hogy szemen szedett hazugság a vasút dicsőítése ....
- hazudni_hazudni_hazudni már Lenin is megmodta. A fidesz pedig koppintja ... :)
Miért nem indítanak olyan (akár szóló) buszokat amik nem állnak meg Piliscsabáig ... vonatozzanak sokat a Csabától "fölfelé".
Hé bamba szamarak ébredjetek már fel és ne csak a foci vb alatt ordítozzatok.
"egyházi központot" ... Az Érsek hol fogadta a vendéget? Talán Budapesten?
Minek szépíteni .... esztergom csak a nevében egyházi központ. 1993-ban II. János Pál döntött.
Még jó, hogy engedett a "könyörgésnek" és az Esztergom szót odabiggyesztették.
Simogatjuk a leklkünket? Minek ....
Más hasonló: "Főváros". Abban az időben nem volt a mai értelemben vett főváros Magyarországon.
Ha "fő" városokat kellene említeni csak Fehérvárral együtt .. nos küldjük el a nagykövetet Fehérvárra is.
Ezt a cikket tudjuk be a városházi sajtósok szépítgetéseinek, Mert ugye valamit mutatni kell a főnök felé _ és az a folyamatos bizonyítási_megfelelési kényszer az ... jaj az nagyon .... :)
Más de csak ide lehet írni: " az "alagúthoz" ami a Bajcsyn épült.
Ki volt az az elmebajos aki így bedeszkáztatta?
Este mindenki átmegy a túloldalra? Da nappal is biztonsági kockázat ...
Sok a lové - el kell szórni aztán vissza bizonyos zsebekbe _ esetleg a pártkasszába?
,,, elfogyott a "narancsléééééééééééééééé .... " :)
hasonlóóóóóóóóóóóóóó ...... :)
20 milliárdból építettek vasútállomást Vácon, az eső után kiderült, hogy medencének sem utolsó...
http://index.hu/belfold/2016/07/29/20_milliardbol_epitettek_vasutallomast_vacon_az_eso_utan_kiderult_hogy_medencenek_sem_utolso/
http://iho.hu/hir/kiszamoltak-kitettek-megkaptak-160720
Kiszámolták, kitették, megkapták
iho/vasút
Örülni akart a NIF, ezért úgy gondolták, szép fotókkal írnak egy rövid posztot a Facebookra. Azzal nem számoltak, hogy jön az olvasó, és reagál...
A Nemzeti Infrastruktúra Fejlesztő Zrt. Facebook-oldala viszonylag „aktív hely” a Facebookon. Rendszeresen posztolnak, hirdetnek játékokat, de ezekhez rendszeresen hozzászólnak az olvasók. Tették ezt alábbi esetben is:
„Növekedett az utasszám az esztergomi vasútvonalon
A Budapest–Esztergom vasútvonal utasforgalma mintegy 30 százalékkal emelkedett a felújítás előtti adatokhoz viszonyítva, amely annak is köszönhető, hogy közel 1900 P+R és 580 B+R parkolót létesítettünk a megállók mellett.”
És látható három kép, ezek, amelyeket átvettünk írásunkhoz.
Majd jöttek a kommentek, amelyek közül néhányat szerkesztett változatban közlünk:
„Érdekes, nekem egy kalauz pont az ellenkezőjét mondta. Az átadás után volt egy hirtelen emelkedés, azóta viszont az állandó problémák miatt folyamatos a visszaesés.”
* * *
„Pedig a MÁV (vezetősége) mindent megtett az elmúlt közel egy évben, hogy ne akarjunk vonattal utazni. Késések, járatkimaradások rendszeresek, kiszámíthatatlan közlekedés, néha megfagyasztják az utasokat, néha megfőzik, rosszul vagy sehogy sem karbantartott vonatok, éjszakai egy órás fagyoskodások a »mentesítő« járatra várva, semmitmondó „röhögünk mi az arcotokba” válaszok az utaspanaszokra az ügyfélszolgálattól, megállóban maradó utasok helyhiány miatt, brutális tömegek a lerobbant vonatok miatt, és így tovább.”
* * *
„A Budapest–Esztergom vasútvonal utasforgalma mintegy harminc százalékkal emelkedett a felújítás előtti adatokhoz viszonyítva, viszont mintegy harminc százalékkal csökkent a használható vonatok száma. A képen látható Desiro is csak nyomokban található a vonalon, rendszeresek a késések, járatkimaradások, váltóhibák... A harminc százalékkal emelkedett utasforgalmat nem bírja a vonal, mivel nincs megfelelő számú és működőképes vonat, rendszeresek a tömegek és az utazáshoz nem méltó körülmények. A villamosítás helyett érdemesebb lett volna szerelvényekre pályázni és nem »összekukázott«, »múlt századi« vonatokkal megpróbálni megoldani az ésszerű vasúti közlekedést a vonalon. És betartani, betartatni egy olyan menetrendet, ami nem igazodik a megváltozott feltételekhez. Olyan érzése van az utasnak, hogy a NIF a szerelvények vonatkozásában sem kommunikál a MÁV-val. A fenti helyzethez viszonyítva érdekes a NIF marketingje úgy, hogy a villamosítás még csak gyerekcipőben jár!”
* * *
„A Solymár-oldali parkoló hétköznap tele van (100–120 autó). Még jobb lenne, ha nem késnének a vonatok »műszaki okokból«.”
A Volánbuszt egyszerűen utasították a járatcsökkentésre és kész. - a bamba paraszt meg benyalja ..... a terelést ...
A vasút pedig "hasít"? No azért ott kicsit bonyolultabb a helyzet,
1. a szerelvények összeállítására jobban kellene figyelni.
2. Ha többen is utaznak ne egy kocsiba kelljen felszállni két szerelvényt (is) megtöltő utasmennyiségnek - akkor talán nem lenne olyan feltünő .... Vörösváron!
3. És egy nem kevésbé fontos tényező : nézzük meg a megállóhelyek elhelyezkedését egy-egy településen ...
... ps.: ha összevetjük Vörösvár ill. Esztergom számait akár meg is lepődhetönk.
Most csak Esztergom. Nézzük meg a leszálló utasok számát a busz ill a vonat esetében.
Nos ha megnézzük akkor kiderül, hogy szemen szedett hazugság a vasút dicsőítése ....
- hazudni_hazudni_hazudni már Lenin is megmodta. A fidesz pedig koppintja ... :)
Miért nem indítanak olyan (akár szóló) buszokat amik nem állnak meg Piliscsabáig ... vonatozzanak sokat a Csabától "fölfelé".
Hé bamba szamarak ébredjetek már fel és ne csak a foci vb alatt ordítozzatok.
"egyházi központot" ... Az Érsek hol fogadta a vendéget? Talán Budapesten?
Minek szépíteni .... esztergom csak a nevében egyházi központ. 1993-ban II. János Pál döntött.
Még jó, hogy engedett a "könyörgésnek" és az Esztergom szót odabiggyesztették.
Simogatjuk a leklkünket? Minek ....
Más hasonló: "Főváros". Abban az időben nem volt a mai értelemben vett főváros Magyarországon.
Ha "fő" városokat kellene említeni csak Fehérvárral együtt .. nos küldjük el a nagykövetet Fehérvárra is.
Ezt a cikket tudjuk be a városházi sajtósok szépítgetéseinek, Mert ugye valamit mutatni kell a főnök felé _ és az a folyamatos bizonyítási_megfelelési kényszer az ... jaj az nagyon .... :)
Más de csak ide lehet írni: " az "alagúthoz" ami a Bajcsyn épült.
Ki volt az az elmebajos aki így bedeszkáztatta?
Este mindenki átmegy a túloldalra? Da nappal is biztonsági kockázat ...
Sok a lové - el kell szórni aztán vissza bizonyos zsebekbe _ esetleg a pártkasszába?