"Azt jól látom, hogy majdhogynem összeépül az épülettömb a Bástya áruházzal?"
Jól! Alapvetően szeretem az új dolgokat, de ezen még kellene picit dolgozni. Szépnek szép, de ha így beépül nagyon leszűkültté, zsúfolttá teszi azt a szakaszt. Engem nagyon zavarna, ha város központi részén egy hosszú keskeny folyosón kellene haladni (csak a Rákóczi tér oldana egy picit, az meg ronda, félig meddig szocreál).
Nem szabad a szélén menni a legtöbb esetben. "ha az út és forgalmi viszonyok ezt lehetővé teszik" Erre kell hivatkozni mindig. Ha autót hall az ember hátulról közeledni van egy hatásos módszer: hátra kell pillantani. Ezzel tudatva van az autóssal, hogy figyelünk hátra, és kell az a legalább 1 méteres oldaltávolság betartása. 25km/h-s sebesség felett az út jobb szélének szoros követése SZERINTEM nem kötelező. Efölött a sebesség fölött már nem minősül a kerékpár lassú járműnek. Jobbra tartás azonban így is kötelező!
Vannak különböző praktikák a kerékpáros közlekedésre, de ettől még szükség lenne a környéken bringaútra. Esztergomot Visegráddal összekötve komoly lehetőségek vannak még a kerékpáros turizmusban. Tavasztól őszig ezen a vonalon nap mint nap lehet látni ahogy küzdenek szegény osztrák, német, holland stb. utazók a helyi autós forgalommal...
Van olyan, hogy sértődöttség. Van olyan, hogy kicsinyes bosszúvágy. Van olyan, hogy át nem aludt éjszakák egész sora után sem felejt az ember. Van. De olyan nincs, hogy Tamáskának nem jutott egy-két épeszű tanácsadó, aki elfojtaná benne az alantas ént.
Amennyiben az asszony tankol, nincs probléma még egy 1000 km-es magánúttal sem. Jobb helyeken a céges autót a cég csak egy bizonyos keretig tankolja. pl.: lakóhely és munkahely közötti táv naponta kétszer szorozva 20 munkanappal, tehát jár neki mondjuk havi 1 telitank, többit maga fizeti.
"Természetesen nagy érdeklődéssel kutattak a rendőrök a cselekmény iskolai vonatkozásai után is..."
Nekem erről az jut az eszembe, hogy micsoda "alávaló gaztett" gyerekeket önös érdekből az utcára vinni. Az elmúlt 35 évben úgy látszik nem változott a hatalmon lévők gondolkodása. Diák az nem nyilváníthat saját véleményt, mert az csak azt tudja amit a szájába adnak...
"Azt jól látom, hogy majdhogynem összeépül az épülettömb a Bástya áruházzal?"
Jól! Alapvetően szeretem az új dolgokat, de ezen még kellene picit dolgozni. Szépnek szép, de ha így beépül nagyon leszűkültté, zsúfolttá teszi azt a szakaszt. Engem nagyon zavarna, ha város központi részén egy hosszú keskeny folyosón kellene haladni (csak a Rákóczi tér oldana egy picit, az meg ronda, félig meddig szocreál).
Nem szabad a szélén menni a legtöbb esetben. "ha az út és forgalmi viszonyok ezt lehetővé teszik" Erre kell hivatkozni mindig. Ha autót hall az ember hátulról közeledni van egy hatásos módszer: hátra kell pillantani. Ezzel tudatva van az autóssal, hogy figyelünk hátra, és kell az a legalább 1 méteres oldaltávolság betartása. 25km/h-s sebesség felett az út jobb szélének szoros követése SZERINTEM nem kötelező. Efölött a sebesség fölött már nem minősül a kerékpár lassú járműnek. Jobbra tartás azonban így is kötelező!
Vannak különböző praktikák a kerékpáros közlekedésre, de ettől még szükség lenne a környéken bringaútra. Esztergomot Visegráddal összekötve komoly lehetőségek vannak még a kerékpáros turizmusban. Tavasztól őszig ezen a vonalon nap mint nap lehet látni ahogy küzdenek szegény osztrák, német, holland stb. utazók a helyi autós forgalommal...
Van olyan, hogy sértődöttség. Van olyan, hogy kicsinyes bosszúvágy. Van olyan, hogy át nem aludt éjszakák egész sora után sem felejt az ember. Van. De olyan nincs, hogy Tamáskának nem jutott egy-két épeszű tanácsadó, aki elfojtaná benne az alantas ént.
Amennyiben az asszony tankol, nincs probléma még egy 1000 km-es magánúttal sem. Jobb helyeken a céges autót a cég csak egy bizonyos keretig tankolja. pl.: lakóhely és munkahely közötti táv naponta kétszer szorozva 20 munkanappal, tehát jár neki mondjuk havi 1 telitank, többit maga fizeti.
"Természetesen nagy érdeklődéssel kutattak a rendőrök a cselekmény iskolai vonatkozásai után is..."
Nekem erről az jut az eszembe, hogy micsoda "alávaló gaztett" gyerekeket önös érdekből az utcára vinni. Az elmúlt 35 évben úgy látszik nem változott a hatalmon lévők gondolkodása. Diák az nem nyilváníthat saját véleményt, mert az csak azt tudja amit a szájába adnak...