Rámparombolás 16 millió Ft-ért - Újabb levelekkel frissült!
Közélet
2010. jan. 6.

<p>György Róbert bontási engedély nélkül, 2 napos rombolásért 15.909.438 Ft-ot számlázott le a Bástya-sétány szétveréséért.</p>
<p>Leveleket találtunk a postaládánkban!</p>

György Róbert 2009. január elseje óta az ÉP Esztergomi Építőipari Kft ügyvezetője.

Őt keresték fel a Regia Civitas Kft munkatársai júniusban, hogy a Fürdőszálló tervezett beruhásukkal nehézségeik vannak, a Bástya-sétány belóg a tervezett telekösszevonásba és ezért a hatóságok nem adják a ki az engedélyt.

A kérdést Gy. Róbert körbejárta, s miután a Magyar Rádió Kossuth Adójában Meggyes Tamás azt nyilatkozta, hogy "Én kértem, hogy sürgösen oldják meg ezt a problémát, mert túl régóta várunk", így Gy. Róbert azt mondta, hogy "teljesen egyértelmű volt számomra, hogy el kell távolítani azt a néhány négyzetméteres vasbetonlemezt".

 

Gy. Róbert ezek után munkához látott: 2009. július 03-án, pénteken árajánlatot postázott Esztergom Város Polgármesteri Hivatala Városszépítési Városüzemeltetési Iroda részére, majd levelét e sorral zárta: "A megrendelés reményében várjuk visszajelzésüket". Az esztergomi városházi szél érdekes iratokat is besodort hozzánk: ugyanezen napon a Parker-Bau Kft és a FerP Építőipari Kft is árajánlatot adott az Esztergom Város Önkormányzata felé, Petruska László ügyintézőnek, "A megrendelés reményében várjuk szíves válaszukat!" búcsúzással.

 

Azt nem tudni, hogy ki, mikor, és milyen választ kapott, de másnap, július 04-én, szombaton reggel 6 órakor Gy. Róbert vezetésével megkezdődött az engedély nélküli bontás.

A TÖRTÉNET MÁR EDDIG IS PIKÁNS! DE A FOLYTATÁS SEM PISKÓTA!

György Róbert a mintegy 2 és fél napos "munkáért", szavai szerint a "néhány négyzetméteres vasbetonlemez" elbontásáért szerette volna megkapni a nem kis lét, a közel 16 millió forintot.

Számlával fordult az Önkormányzathoz, számlával fordult a Regia Civitashoz, de nem jött meg a 16 milla!

Így november 20-án elmesélte, hogy a dokumentációkat "elküldtük aláírásra a Regia Civitas Kft részre. Ők ezt nem juttatták hozzánk vissza, hónapok múlva, amikor az ügy a jelenlegi fordulatát vette, visszaküldték a teljes dokumentációt aláírás nélkül azzal a hivatkozással, hogy Esztergom Város Önkormányzata - mint a Regia Civitas Kft és a telek tulajdonosa - és a Regia Civitas Kft között egy korábbi írásos megállapodás értelmében, tárgyi munkálatok elvégzésének, elvégeztetésének kötelezettje, illetve kötelezettség vállalója Esztergom Város Önkormányzata. Azaz a két lehetséges megrendelő elkezdett vitatkozni egymással, mi meg várjuk, hogy le tudjuk zárni a megnyitott építési munkákat, illetve egyáltalán be tudjuk nyújtani a számlát".

 

 

Azért bízunk benne, hogy szegény Gy. Róbert nem járt pórul, ha már mindenfajta jogsértésbe keveredett, és csak be tudott már jutni a Városházára, Meggyes Tamás szobájába és benyújtotta neki a számlát.

És lehet, hogy a nagy egymásra mutogatás közben az Önkormányzat=Meggyes Tamás - a legújabb hitelfelvételéből (!) - ki is fizette a közel 16 milliót, ha már Meggyes Tamás kérte a sürgős megoldást...

Azt, hogy mi került 16 millióba, azt majd valamelyik hatóság kivizsgálja...

Arról még nem szól a fáma, hogy milyen alvállakozó, és mennyiért végezte el a munkát!

 

VÁRJUK A KÖVETKEZŐ SZÉLFÚTTA LEVELEK MEGÉRKEZÉSÉT! Nevetés

 

Frissült! Jönnek a levelek!

Gy. Róbert, az Ép Esztergomi Építőipari Kft ügyvezetője 2009. 07. 03.-i, pénteki munkanapja:
1. Július 03-án, pénteken a rámpabontás munkáinak árajánlatát kipostázza Esztergom Város Polgármesteri Hivatalának Városszépítési Irodájára (ki is annak vezetője?!)
Levelében "A megrendelés reményében várjuk visszajelzésüket."



1./a A visszajelzésről a levelet - amit a Polgármesteri Hivatal elpostázott Gy. Róbertnek - még nem sodorta postaládánkba be a szél...

2. Július 03-án, pénteken 12:22-kor Gy. Róbert levelet ad fel az Esztergom 1-es postán, amelyben értesíti Esztergom Város Önkormányzatát, hogy másnap reggel megkezdi a rámpabontást.


Mi történt 2009. július 03-án, pénteken Esztergomban???
Különös tekintettel, hogy július 03-i, pénteki dátummal az Önkormányzat még 2 további árajánlatot kap. Az egyik ajánlattevő, a FerP Építőipari Kft (2509 Esztergom-kertváros Eperjes u. 147.) alvállalkozóként másnap elkezd dolgozni.

(forrás)